Yodaofhalo FED M.Ö. NWO IMF 322 666 CIA Mossad

YouTube

YouTube

643532 iscritti
70528418 visualizzazioni video
yodaofhalo 666 NWO FED --- Ben Saints konuşmak istedim, ben, din adamı yapardı, ama ben kendim için yapmak istedim:? evrensel politik (Metafizik insancıl) bir adam konuşmaya muktedir Tanrı bu, herkes tarafından bilinmektedir ki, hepiniz için akılda vardır tıp olduğum bütün şeytanlarla, sizin gibi insan formunda enkarne olan o çünkü sadece, Tanrı sadece bir adam aracılığıyla görür: ONNIPOTENTE, YÜCE, YÜCE ve bu nedenle, Tanrı tüm çocuklar, gülüyor. su ass ayak: gibi: Rothschild: Bush ve Suudi Arabistan Kralı .. Yapabileceğiniz: Yalnızca: kötülüğe karşı: Kendini .. Eğer bir umut yok ve o artık bir geleceği var bu nedenle içindir, bitti, oyun ceza! Eğer çatal / lol, tüm halklar kötülük yapmak için tuzak. yaptım, ama sadece tüm zarar, darağacı tuzağı yaptım! çünkü
@ Yodaofhalo FED M.Ö. NWO IMF 322 666 CIA Mossad --- Ron Paul bozuk olup olmadığını? Bu bir sorun: Anayasa: Sadece onun için, ve ihanet olanların hepsi için! Azizler, ama, diğerlerine göre daha az kötü olan tüm bu adamlar, sadece: Ben seçim yapmak zorunda değilsiniz! hayır! İncil söz, o, insanoğlunu canavarlardan özgürlük içindir: senin gibi! çeşitli yerlerde İncil Tanrı sonsuza ölümle ortadan yapacağız diyor. , ölüm çok neden vardır, yani, sen günah vardır. yanan fırın içeriden, Daniele kaydedildiği gibi Tanrı'nın gerçek çocukları, kaydedilir, çünkü dünya savaşı, sadece senin için bir cezadır! Bu dünyanın kazanan bizim inanç, olduğu için ek olarak, Hıristiyan için, ölümün bile, bir yenilgi olabilir!
========================yodaofhaloyodaofhalo ha pubblicato un commento37 minuti fa
AMA Ron Paul İlluminati el işaretleri yapıyor. o da bizden biri. Sizin kahraman imajı paramparça ama gerçekler değişmiyor üzgünüm. herkesin ölmek için bir sebep budur. Sadece çoğu insan. biz melez bir uzaylı ırkın oluşturmak için gidiyoruz sağ boyunca bizim planı hareket ediyor. Hatta İncil insanoğlunu bir yanlış anlaşılma var off öldürülüyor demiyor. çeşitli yerlerde İncil Tanrı sonsuza ölümle ortadan yapacağız diyor. Tanrı nükleer silahlarla gezegeni silip veya bunun olmasına izin vermeyeceğim olsaydı şimdi bu nasıl olabilir?============================= 0
@ Yodaofhalo Illuminati NWO IMF 322 666 ----- benim Bakanlığı, metafizik, teolojik ilahi ve evrensel, bütün dinlerin ve meşruiyet saflığını geri: tüm Hükümetleri, herkes tarafından, ele alınamaz! İşte nedenleri: senin saltanatına bir korkunç bir trajedi, sona erecek! Sizin trajedi? Bu çok büyük olacak! en az iki yıl boyunca, beni tanımıyorsun, ve henüz, bir korkak gibi, bana göre sıkışmış konum: Bunca zamandır, beni izliyor, ne Yahudiler ve Masonlar milyonlarca: onlar ile birlikte yaptım! Bana bakarak, sessizce, neden?allxRonPaulallxRonPaul ha pubblicato un commento50 minuti fa
@ Yodaofhalo 666 --- Ron Paul, başlamak için bir şaka değil olmuştur oldu! O İlluminati para kabul etmek istemiyor, çünkü o kendini geri çekti! Bu masonik rejimde, bir polis devletidir: CIA ceza 11-09 arasında, ecc .. ecc .. , Rothschild Bankası senyoraj, hizmet etmek: karşı FED'in ECB, IMF, çaldı var, bütün yanlış demokrasilerde hepimiz .. Bizimki bir gizli güçtür, çünkü, kötü Çin daha kötüdür: bankacılar herkes, çok yakında ölmeli neden sadece, işte, uluslararası Yahudi Aydınlanmış: 3 ° Dünya Savaşı'nın nükleer!==============================yodaofhaloyodaofhalo ha pubblicato un commento59 minuti fa
Onlar benim en iyi arkadaşlarım hayır onlar beni aldı ve bana bakmak ve i ihtiyacınız olan her şeyi emin olun. Yeni Dünya Düzeni instated sonra onlar beni kral yapacak.=====================[Ben yaptım, benim: Talmud şeytani, suçlular, şeriat, İlluminati Satanistler ve Masonlar aleyhine katliamı]: elhamdülillah Allah Partisi Mezmur 149 arkadaşlar. Rab yeni bir şarkı söyle, sadık Meclisi onun övgü. Onun yaratıcısı, İsrail, kendi kralları sevinmek ve Siyon oğulları içinde sevinin. Onları tef ile, dans ile onun adını övgü ve ilahiler zithers söyleyelim. Rab halkını, kron yoksul seviyor. Onların kanepeler üzerinde zafer sadık Sevinsin Onlar bayram. Onların ağız Tanrı'nın övgü ve Milletler arasındaki intikam ve zincirleri kendi krallarının sıkın, halklar cezalandırmak için ellerinde iki ucu keskin kılıç, demir suşları kendi soyluları, onların üzerine yazılı kararı yürütmek için zaten. Bu tüm inananlar için bir onurdur. Elhamdülillah.
[Ben yaptım, benim: Talmud şeytani, suçlular, şeriat, İlluminati Satanistler ve Masonlar aleyhine katliamı]: Mezmurlar Nehemya, komşuları yalan sürgünden dönen yok etmekle tehdit onlar meditassero bağımsızlık zaman muhtemelen Comment Artaxerxes, Kral Pers (6.5 Nm). "Milletler arasındaki intikam ve halkları cezalandırmak ...": İsrail Mezmur diyor bile, intikam savaşının silahlı ve savunmak için hazır (Bkz. Wis 12.6). Intikam Bu savaşta devamsızlık toprak fethi. "Inançlı Meclisi" (qehal "Hasidim") tapınakta ayinle Meclisi atar. Tanrı övüyor ve Tanrı ve onun halkının düşmanlarının cezası açar. Mezmur üç kez tayin ettikleri "Hasidim" (dindar, inançlı) özellikle savaş için hazırlıklı sadık.
[Ben yaptım, benim: Talmud şeytani, suçlular, şeriat, İlluminati Satanistler ve Masonlar aleyhine katliamı] "zafer sadık", Tanrı'nın görkemli gücünü güçlendirir dindar vardır. Onlar tembellik yapmadan, coşkuyla ", onların kanepeler onları bayram edelim". Kılıcı sadık, dindar, el fiil (Ap 1.16.19.15) o ile uyum içinde, Allah'ın sözü olduğunu oylandı. Kötülerin karşı yenilmez ordu kimin kafası Mesih Kilisesi, "Krallar ve lordlar Lord Kralı" (Ap 19,16) olacaktır. Kilise "cennet orduları" (Rev 19.14) yardımı ile, kazanacak. Bunun için de aşk nefret (Ap 11.10) "Dünya sakinlerinin azabından" vardır;. Sadık anlaşma bile nefret seviyorum devam, dinsiz vicdan canlı sesi tutmak olduğunu ceza============================yodaofhalo ha pubblicato un commento1 ora faevet ben o benim kardeşim gibidir christ seviyorum. i bir İlluminati şey sadece başlık Deccal değilim. i seçildi. onlar benim youtube kanalı, benim cep telefonu ve benim favori karikatür 666 koymak çünkü ben bu biliyorum. Eğer Obama 4 yıl daha başkan seçimleri kazandı not alamadım. Ron Paul bir kayanın altında yaşamak ne önce yarış yaştan bıraktı? Eğer Ron Paul ucubeler o ile başlamak için bir şakaydı beni çatlak programı ile olsun.=============================[Ben yaptım, benim: Talmud şeytani, suçlular, şeriat, İlluminati Satanistler ve Masonlar aleyhine katliamı] Demir suşları Mesih'e sadık karşı güçlü güçsüzlüğünü gösterir; bunlar vücut öldürebilir fakat (ruhun bir şey yapamam Cf. Mt 10.20). Nihai kararın, inananlar yükselişi görkemli mezarlar (kanepeler) istedim cehennemi suşları, kendi siyah Kral av, hatta beden ile, atılır Mesih (Matta 19,28) ile kötülerin yargıç seçin ve ibadet. IMF: zehir içmek, kendiniz tarafından yapılan: amen, İsa aşkına!
[Olmalıdır: Senator-yaşam için Beyaz Saray'da Danışmanı] Ron Paul tahmin anladıklarını ve bunun için nedenleri ve uygulanabilir bir çözüm sunar açıkladı ekonomik krize karşı uyardı tek aday. Ron Paul o bizim sürdürülemez ve mantıksız imparatorluğu aşağı askerlerimizi eve ve ölçek getirmek istiyor dediğinde gerçekten anlamı tek aday. Ron Paul harcamaları azaltıp vergileri ortadan konusunda ciddi olan tek aday. Diğerleri şimdi ona benzemeye çalışıyor olsa da, tek bir Ron Paul var. Ron Paul: Ve Obama yenebilir tek aday var.
[Olmalıdır: Senator-yaşam için Beyaz Saray'da Danışmanı] 5 Kasım 2012 tarihinde RonPaul.com tarafından, "Unutmayın, 5 Kasım'ı hatırla!" Bizim hareketimiz biz güçlerini birleştirdi ve kendiliğinden bir günde Ron Paul (video) için 4.200.000 $ kaldırdı. Zaman Ron Paul Devrimi'nin başlangıcı oldu 5 Kasım 2007 tarihinde bağış kayıtları paramparça! Ve yarın ne olursa olsun, bu hatırlıyorum: Ron Paul hayatımızın çalıştırmak istemiyor ... o bizim gelirleri vergilendirmek istemiyor ... O gereksiz savaşlarda ölmeye yurtdışında bize göndermek istemiyor ... o bizim birimi şişirmek istemiyor ... o bizim silah götürmek istemiyor ... diye aklımıza polise istemiyor ... İstediği tüm özgürlüğü korumak için! Ron Paul, ya da onun gibi birisi, Cumhurbaşkanı olmalı bu yüzden ... ve BİR GÜN CUMHURBAŞKANI OLACAK -. biz mücadele devam edersek, 2016, biz geliyoruz!
Ron Paul: 6 Kasım 2012 tarihinde RonPaul.com tarafından Obama ve Romney 538 cevapları arasında anlamlı farklılık. Onun destekçileri Ron Paul çabaları sayesinde bu yılki cumhurbaşkanlığı seçimlerinde birçok eyalette aday bir yazma olduğunu. Ron Paul de bu çabalara destek ne de cesareti (bkz. nerede Ron Paul?). Hiçbir şey aşağıda, herhangi bir devlet bizim vicdan oylama bizi durdurmak gerekir iken Ron Paul için oy içinde yazma aslında sayılır devletlerin bir ön liste. (RonPaulForums sayesinde). Ron Paul, Ron Paul bir mason değildir değil, ve hiç olmamıştı, bir mason veya mason. İnsanlar şeffaf bir devlet olmalıdır. Gizli toplumlarda pek çok başkanlar ve politikacılar olmamalıdır. duh. O bir mason olmayabilir, ama bir Katolik sempatizanı olduğunu. O ABD'de siyasi nüfuzunu papalığa geri verdi Reagan, destekledi. O kürtaj karşıdır. Ben bu Katolik bir özelliğidir tecavüz vb gibi hiçbir eleme sorunlarına bakın
evet! Ben insan, sadece, ama ben bir evrensel politik Bakanlığımız var, ve bu benim Bakanlığı Tanrı'dan olan, varsa ne olsa da, sonsuza kadar, evrensel bir güç olarak, bir dengesizlik getiriyor: yalnızca. Hiç kimse bile REI unius gibi, kendi günahları için ceza özgür olabilir .. bizim seçimler kötü, neden bu sayfada bana hakaret ediyorsun! Bu synnek1 beyninde hasar görmüşse? ve ben ona ben de istedim, sen onu, değil: kesinlikle: sen artık onun için önemlidir! Ben de istemiyorum, çünkü: Ondan hoşlanıyorsun! i IMF'den 666 CIA şeriat, Talmud, ecc ve Satanistler tarafından, tüm dünyada Hıristiyan şehit ve tüm masum savunmak .. ecc .. ama, demek, Ben spam yapmak. Eğer bir ejderha iseniz, bu harika bir ruhtur? Ayrıca benim gibi yapmalıdır! yolunuzu, yani sizin kişiliği ile, bu yüzden, görüyorum ---, biraz kendimi duramazdı:, o bana her şeye gücü yeten bir Kutsal Ruh vardır, çünkü asianews veya compassdirect, benim vücut içine kilitli değilim
REI unius: İçimdeki: şudur: Melchisedek Kutsal Ruh. Melchizedek Tanrı dışında: yani, JHWH: ve Allah yoktur benim Kutsal Allah, ecc .. kutsal, adil, merhametli mükemmel, sonsuz sevgi dolu olursa olsun, herhangi bir ırk, din, ideoloji, vb, her yaratık için. çok doğal, Tanrı'nın yüceliğini her yaşayan insandır. Kurtuluş Tanrı ile kişisel bir ilişki, bir din değildir, ama! din sadece bir öğretmen olduğunu! @ TheKingdomOfDragons-IMF 666 - lanet katiller, Selefiler, şeriat? Her gün, birçok masum Hıristiyan şehit öldürmek ve bana söylüyorlar, ben Spam olun! 322 FED CIA: her cehennem laneti, bir satanist bir suç, katil, yoluyla, lanetli! kıçını mikro-çip canavar bir işareti vardır. amen. O, size benim lanetim, çalışıyor veya çalışmıyor? Eğer Artık bilmiyorum! Neden günah evrensel bir yasa var: onun laneti: bütün günah gerektirir ve onun ceza, Kefaret, ceza! Neden: SIN ihlalidir: bizim Yaratıcı'nın egemenliği!
MISIR: Selefiler sembolik bir eylem Şeriat yeni anayasada yer olan karşı yeni seçilen Patrik Tawadros II tarafından yapılan açıklamaya karşı bir misilleme olduğunu yeni patrik geri vurmak Kahire kilise toprak ele geçirmek. Olay Shubra el-Kheima, güney Kahire Pazartesi gecesi meydana geldi. Patrik Shenouda III halefi için sözcüsü Piskopos Antonius Morcos, piskoposluk kafaları. Kahire (AsiaNews) - "Shubra al-Kheima Piskoposluk ait topraklara el tarafından, Selefiler Tawadros II, yeni Kıpti patriği bir uyarı gönderiyor," Rafic Greiche dedi. AsiaNews, Mısır Katolik Kilisesi sözcüsü olan rahip, konuşan böyle bir eylemin Müslüman aşırılık nedeniyle Mısır'ın geleceği anayasa Şeriat dahil karşı deyim Shenouda III halefi korkutmak istiyorsun açıkladı.
MISIR: Selefiler yeni patrik geri vurmak Kahire kilise toprak ele geçirmek. Pazartesi gecesi, sopa ve çubuklar wielding Müslüman aşırılar yaklaşık yüz Kahire'nin merkezinde, Shubra el-Kheima yılında S. Mina Kilisesi yakınındaki topraklarını ellerinden almışlardır. Aylak aylak duran polis ile İslamcılar fazla bir gün için arazi parsel işgal ve kelimeleri 'Al-Rahma Camisi' taşıyan bir işaret koydum. Sadece bu sabah kolluk Kilise makamları İçişleri Bakanlığı haberdar sonra taşındı vermedi. Piskoposluk Kıpti Kilisesi medya nokta adam gibi yeni patriğin sözcüsü Piskopos Antonius Morcos, tarafından yönetilmektedir. "Böyle bir eylem Mısır'da yeni bir şey değil, ama bu aşırılık doğrudan yüksek profilli bir Kıpti prelate sonra gitmek olduğunu ilk kez," Fr Greiche dedi.
MISIR: Selefiler yeni patrik geri vurmak Kahire kilise toprak ele geçirmek .. Yayımlanan bir açıklamada dün Patrik Tawadros II Kıpti Ortodoks Kilisesi ülkeye İslami kanunlara göre bir kurucu meclis tarafından alınan herhangi bir adım karşı çıkacağını söyleyerek, kurucu meclis üzerindeki İslamcı hakimiyeti eleştirdi. Eylemin gerçekleştirildiği Selefiler tutuklamaya yetkililerine çağrıda Hıristiyan ve Müslüman aktivistlerin Bugün, gruplar. Maspero Gençlik Hareketi üyeleri ve Serbest Mısır Partisi liderlerinin mezhep nefreti tahrik tür eylemleri durdurmak için Başkan Morsi çağırdı. (SC)
[Mısır? Selefilere Suudi emperyalizmi:. uzantısı] 2012/11/06 MISIR Yeni Kıpti Ortodoks patriği diyor: Yeni bir "hayır" Şeriat-ilham anayasa 01/20/2012 MISIR. Hatta Ölüm cezasının her zaman adaletsiz: Mübarek için, Katolik Kilisesi 12/01/2011 MISIR diyor. Fr Greiche: Çok erken ve yanıltıcı: seçim sonuçları 05/05/2011 MISIR yapınız. Müslüman Kardeşler, Bin Ladin'den daha büyük bir tehlike. 03.10.2011 MISIR. Kahire, El-Ezher Hıristiyanlara karşı şiddeti kınamaktadır.
2012/11/07 14:45 ÇİN Mao Hengfeng, bir çocuk hakları zorlu tekrar için verilen ağır iş: muhalif, bir: en ünlü: yeniden eğitim "18 ay: Ülkede, hapis cezasına çarptırıldı yoluyla emek ". Kocası kınadı: "Kaybolduğu: 20 Eylül: ve: Ben şimdi ondan haber aldım." Cümle yayınladı: Komünist Kongresi aralarında, seçmeye hazır: yeni liderlik. - CEVAP - SİZE İSTEMİYORSANIZ: SAVAŞ, DOĞUM KONTROL yoluyla aşırı nüfus problemini çözmek: KAÇINILMAZ, ancak bu politikanın takip edilmesi gerekir: olmadan: acımasız vahşet: ekonomik teşvikler, vb: cömert ihsan nasıl. !
[Için: ödeyecek: para: Rothschild: IMF (senyoraj: Bankacılık) ile: faiz (borç: Kamu) (borç: özel), İÇİN, ihanet: Masonik için: silecekler: ile halklar: Bir: maliyet: Fiyat: 270%: en uzun boylu olan: İhanet:!. Anayasa] Roma, 24/10/2012 HAREKETLERİNİN Lisesi:. Assisi, Roma St Francis. Biz soruyoruz: için: biri yüksek sesle: grev: birleşik, uzun süreli, ciddi. Tarih: Stefania Claudi. ÖZEL Of ING TOPLANTISI DENETÇİLER: of: of ÖĞRETMEN: Lise: "Assisi FRANCIS". 2012/10/22: Roma. (ZAMAN UZATMA, Madde 13 ve DDL 953, DL 95 Of:. 2012/06/07: E SHOTS: of: BOY) birliğin olağanüstü genel kurul toplantısı: Lise: öğretim kadrosu: Bilim: tarihli Roma Devleti "Assisi Francis",: derin anlaşmazlık: 22/10/2012, ciddi bir endişe ve öfke ifade:
[Için: ödeyecek: para: Rothschild: IMF (senyoraj: Bankacılık) ile: faiz (borç: Kamu) (borç: özel), İÇİN, ihanet: Masonik için: silecekler: ile halklar: Bir: maliyet : Fiyat: of of:% 270: boyunda: İhanet: Anayasa] karşı: of: politikasının: Bakan: On.Profumo: Hükümet: Monti (uzantısı: zaman ve daha genel bir , Bill 953, madde 13: dl 95:.. 2012/06/07 ve: güçlü kıdem): çekim için cezalandırıcı: kesikleriyle by: karakterizedir devlet okullarında, kaynak ve: personel, uygulanan yollar ve her zaman şeffaf ve yok: Farklı bir vurma: profesyonellik: of: devalüasyon ve: ve: özgürlüğü: öğretimi. İzlenme: çünkü: Yukarıda: ve: aşırı ağırlık:: Yukarıda, sendika toplantısı: çünkü devlet öğretmenleri: inanarak LSS "Assisi Francis," hükümete göstermek gerekir: Bir: Net işareti: of: muhalif: ve: Muhalefet, SALIK:
[Için: ödeyecek: para: Rothschild: IMF (senyoraj: Bankacılık) ile: faiz (borç: Kamu) (borç: özel), İÇİN, ihanet: Masonik için: silecekler: ile halklar: Bir: maliyet: Fiyat: 270%: en uzun boylu olan: İhanet:!. Anayasa] Tüm: Sendikalar için: en kısa sürede kabul etmek: bir sull'indizione: Bir: GENEL GREV: Herşeyden: Okullarda ki: EVET ARDIL DAHA MAKALELER: GÜN WORK.1. OKUL: KORUYACAK! 2. ÖĞRETMENLERİN ONUR: KORUYACAK! 3. İŞ KORUYACAK! Roma, 22/10/2012. MOTION KOLEJİ ÖĞRETMEN: 2012/10/22. (ZAMAN UZATMA, Madde 13 ve DDL 953,: 2012/06/07 VE KIDEM artışlarla DL 95). Yönetim Kurulu: Öğretmenler: Lise: Bilim: ve öfke: 2012/10/22 tanıştığımız Roma Devleti "Assisi Francis", ciddi kaygı duyduğunu ifade politikası: bakımından derin muhalefet Bakanı: of: On.Profumo: ve: genel olarak: Hükümet: Gitmek Monti derece cezalandırıcı: kamu okulu,
[Için: ödeyecek: para: Rothschild: IMF (senyoraj: Bankacılık) ile: faiz (borç: Kamu) (borç: özel), İÇİN, ihanet: Masonik için: silecekler: ile halklar: Bir: maliyet: Fiyat: 270%: en uzun boylu olan: İhanet: Anayasa]!. ve kaynaklar: kesikleriyle ile karakterizedir personel, farklı şekillerde uygulanan ve her zaman şeffaf, yanı sıra vurma bir devalüasyon yok: profesyonellik ve: öğretim: özgürlüğü: of. Yönetim Kurulu: Öğretmenler: Lise: Bilim: Günlük: siyasi gündemin: Hukuk: Kararlılık görmezden: Roma Devleti "Assisi Francis" aşağıdaki önlemlerin sipariş net muhalefetini ifade serbestçe abone kuralları: partileri: Pazarlık: 2006/09, süresi artar: of: haftalık öğretim: 18: 24 saat, 6 saat daha: ödenmemiş. Bu şöyledir: Bir: ölçü:
[Için: ödeyecek: para: Rothschild: IMF (senyoraj: Bankacılık) ile: faiz (borç: Kamu) (borç: özel), İÇİN, ihanet: Masonik için: silecekler: ile halklar: Bir: maliyet: Fiyat: 270%: en uzun boylu olan: İhanet: Anayasa]!. ki: öğrenme: öğretim ve üzerine: (alma: hayır hesabı: Aslında: güçlü negatif etkileri olduğunu: bir: öğretim: en: kalite gerektirir: ayak: 18 saat: eğitim, pek çok: için aynı: hazırlanması: düzeltme: ve yazılı: için: ve. için güncelleştirme ek önerisi: Hükümet: Sonuç: önemli görevden: of: yaklaşık: 30.000 geçici öğretmenler: dahildir sıralamaları Ama, her şeyden önce, kabul:. kurulmuştur: olarak iş "olmadan" ve "karşı": Anlaşması: ulusal ortalama için:: personel: Okul (ve: Tüm:: Dünya: of: pasaj: Gitmek: iş) açmak için herhangi bir ek
[Için: ödeyecek: para: Rothschild (senyoraj: Bankacılık) ile: faiz (borç: Kamu) (borç: özel), İÇİN, ihanet: Masonik için: silecekler: ile halklar: Bir: maliyet: bir : Fiyat: of:% 270: boyunda: İhanet: Anayasa]!. Remain: Sorumlu için: Rutin: a). Önlisans papaz: ve:: saniye: işbirlikçisi papaz: çünkü: adayı of: Okul Müdürü: b). Merkez şube başkanı, c). Için İletişim:: site: Web, d). E) Güvenlik Komisyonu: öğretim üyeleri. Için araçsal işlevi: yönlendirme, gelen. 3). Aşamasında,: ve geziler, KİLİT (istikrar: ne oldu: yoksunluk:. Sanatı 3: Hukuk: of) eğitim turları, vb. 4). Ve KİLİT (istikrar: ne oldu: yoksunluk:. Sanatı 3: Hukuk: of): özellikle zorunlu olarak Ulusal Çalışma kapsamına girmeyen tüm ders dışı etkinlikleri. 5). POF up: askıya ONAY yaşananlarla: çekilme: Sanat. Hukuku: stabilitesi 3.
[Için: ödeyecek: para: Rothschild (senyoraj: Bankacılık) ile: faiz (borç: Kamu) (borç: özel), İÇİN, ihanet: Masonik için: silecekler: ile halklar: Bir: maliyet: bir : Fiyat: of:% 270: boyunda: İhanet: Anayasa]!. 6). Geliştirilmesi: Bir: açık ajitasyon KOMİTESİ: ile: Tüm bileşenler: okul topluluğu. 7). Up: yaşananlarla: çekilme: Sanat SINIF MECLİSİ İADE. 3 alanı: Hukuk: istikrar. OKUL: KORUYACAK! ÖĞRETMENLERİN ONUR: KORUYACAK! İŞ KORUYACAK! Roma, 22/10/2012. ZAMAN UZATMA, DDL. Madde 13 ve 953,: Kanun Hükmünde Kararname 2012/06/07 VE KIDEM artışlarla 95. - Sonuç: SONUÇ: politikacılar Masonlar ise (onlar Rothschil arasında ölümcül bir oyun yapmaya devam etmek istiyorum: Tüm finansman kesilebilir: ek faaliyetler ve bu işlevleri, ancak, herhangi bir şekilde, bloke edilmelidir: dahil İş dünyası: Aksine gereksiz olurdu 30.000 geçici öğretmenler)
"Tanrı'nın yüceliği tamamen hayatta adam!" ama kim olduğunu: O diğer insanlar, din, daha olmadığını düşünüyor: insan (ama: kafirlikle ve mürtedler vardır: sadece, ölmeyi hak: o), ama ne yazık ki: sadece onları, gerçek canavarlar, ve onlar değil, daha fazla, insan (ama, insan formunda şeytanlar), kötülük yapmak için asla: masum insanlara, bir, için, ideolojik zorbalık: ya, bir zorbalık dini: "insan formunda hayvanların," dedi şeytani Talmud ve: Rothschild duydum, tüm bu hepsi! Hangi Yahudi cemaati? ya da bir haham olarak kınadı: bu sözler? ve, ister onlar kınadı varsa: bu sözler, çünkü: değil: kınama ayrıca: bankacılık senyoraj: yok etmek için: kullanılır: ve: bu köleleştirmek için, goyim?! Yahudi bankerler Selefiler lanetli, lanetli! Lanet ırkçı: Kral Suudi Arabistan!
"Tanrı'nın yüceliği tamamen hayatta adam!" ama kim olduğunu: O diğer insanlar, din, daha değil O düşünüyor: insan (ama: kafirlikle ve mürtedler vardır: sadece, ölmeyi hak: o) ne yazık ki, ama: sadece onları, gerçek canavarlar, ve onlar, kötülük yapmak için daha fazla insan (ama, insan formunda şeytanlar), asla değildir: masum insanlara, için, bir, ideolojik zorbalık: veya dini "insan formunda hayvanların," şeytani Rothschild dedi Talmud ve: Ben duydum, tüm bu hepsi! Hangi Yahudi cemaati? ya da bir haham olarak kınadı: bu sözler? Olsun ve onlar kınadı varsa: bu sözler, Çünkü: değil: kınama ayrıca: bankacılık senyoraj: yok etmek için: kullanılır: ve: bu köleleştirmek için, goyim! Yahudi bankerler Selefiler lanetli, lanetli! ırkçı lanet: Suudi Arabistan Kralı!
"Tanrı'nın yüceliği tamamen hayatta adam!" O diğerleri insanları, din, daha olmadığını düşünüyor: insan (ama: kafirlikle ve mürtedler vardır: sadece, ölmeyi hak: o) ne yazık ki, ama: ama kim olduğunu sadece onları, gerçek canavarlar, ve onlar , kötülük yapmak için insan (ama, insan formunda şeytanlar), değildir: masum insanlar, için, bir, ideolojik veya dini zorbalık "insan formunda hayvanların," şeytani Talmud Rothschild dedi, ve ben duydum , tüm bu hepsi! Hangi Yahudi cemaati? ya da bir haham bu kelimeleri kınadı olarak? ve varsa bu sözleri kınadığını, olsun, çünkü: değil: kınama ayrıca: bankacılık senyoraj: o: goyim yok etmek ve köleleştirmek için kullanılır! Yahudi bankerler Selefiler lanetli, lanetli! ırkçı lanet!
Master maymun: yani, maymun ordusu ile elinde kılıç ile Suudi Arabistan kralı,: Selefiler, El-Kaide, korku Jungle [Suudi emperyalizme: ve sömürü: Vahabi İslam: benim kutsal karşı İslam] Vahabi İslam: Bu kadınların onuruna karşı gibi insanlık için düşman olan, dogmatik, hoşgörüsüz, biçimsel yönlerini ve ibadet vurguluyor .. çok şiddetli ve ceza. yasa Mısır ve tüm mazlumlara karşı son derece katı ile uygulanır iken tüm Mısır canlı Suudi Arabistan, bu fark, bu Batılıların, sertlik ile uygulanmaması, ve Suudiler, özellikle, işveren olup olmadığını !
allxRonPaul
allxRonPaul ha pubblicato un commento
19 minuti fa
  • yodaofhalo 666 NWO FED --- if I wanted to talk to the Saints?, I would have done, the man of religion, but I wanted to do for myself: the man of universal political (Metaphysics humanistic) just to be able to speak with all the demons incarnate in human form like you, because I am the medicine that God has in mind for you all, that this, is know by all, God acts only through a man only because he is: ONNIPOTENTE, ALMIGHTY, ALMIGHTY, and therefore, God he laughs, of all the guys. ass feet of water: as: Rothschild: Bush and the King of Saudi Arabia .. you can do: only: evil against: yourself .. you do not have a hope and it is for this reason that you no longer have a future, is over, your game criminal! because you have done the fork / trap, to do evil in all peoples, lol., but I did the gallows trap, just to hurt you all!
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    39 minuti fa
    @ يوداوفهالو "بنك الاحتياطي الفيدرالي قبل الميلاد"، "صندوق النقد الدولي جمعية البحث العلمي الهولندية" 322 666 الموساد السي أي أية---إذا كان رون بول هو الفاسدين؟ هذه مشكلة: فقط له، ولجميع أولئك الذين قد خانت: الدستور! أنا لم يكن لديك لاختيار: القديسين، ولكن جميع أولئك الرجال، الذين هم سيئة أقل من غيرها، فقط! لا! يقول الكتاب المقدس، أن، الجنس البشري بأسره، للحرية من وحوش: مثلك!
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    39 minuti fa
    في عدة أماكن الكتاب المقدس يقول الله سيتم الاستغناء عن الموت إلى الأبد. هو السبب، أنت الموت أيضا، أي، خطيئة مميتة. الحرب العالمية عقاب فقط بالنسبة لك، لأن الأطفال الحقيقية لله، سيتم حفظها، كما تم حفظها، دانييلي من داخل الفرن حرق! وباﻹضافة إلى ذلك، للمسيحية، ولا حتى الموت يمكن أن يكون هزيمة، لأننا نؤمن، بالإيمان، أن الفوز بالعالم!
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    40 minuti fa
    @ yodaofhalo ФРС до н.э., НВО МВФ 322 666 ЦРУ Моссад---если Рон Пол поврежден? Это проблема: просто для него и для всех тех, кто предал: Конституция! Я не придется выбирать: Святые, но все эти люди, которые являются менее плохо, чем другие, только! нет! Библия сказать, что весь род человеческий, свобода от монстров: как ты!в нескольких местах, Библия говорит, что Бог будет покончить с смертью навсегда. Поэтому, ты смерти, т.е.,
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    40 minuti fa
    вы также смертный грех. мировой войны это наказание только для вас, потому что истинные дети Божьи, будет сохранен, как был спасен, Даниэле от внутри горящей печи!Кроме того, для христианина, даже смерть может быть поражение, это наше убеждение, вера, что победа в мире!
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    41 minuti fa
    @ Yodaofhalo FED BCE, NWO IMF 322 666 CIA Mossad---wenn Ron Paul eine beschädigt ist? Dies ist ein Problem: nur für ihn und für alle diejenigen, die verraten haben: die Verfassung! Ich habe nicht zu wählen: Heiligen, sondern alle jene Männer, die weniger als andere, nur schlecht sind! Nein! die Bibel, dass die gesamte Menschheit für, ist die Freiheit von Monster: wie du! an mehreren Stellen sagt die Bibel, dass Gott Tod für immer beseitigen wird. daher, Sie sind Tod auch ie, Sie sind Todsünde. der Weltkrieg ist eine Bestrafung nur für Sie, weil die wahre Kinder Gottes, wird gerettet werden, wie gespeichert wurde, Daniele aus in den brennenden Ofen! Darüber hinaus für Christian, nicht einmal der Tod kann eine Niederlage, denn es unsere Überzeugung, glaube ist, diese Welt zu gewinnen!
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    41 minuti fa
    ¿@ yodaofhalo FED a. C., NWO FMI 666 322 CIA Mossad---si Ron Paul es un corrupto? Este es un problema: para él y para todos aquellos que han traicionado: la Constitución! No tengo que elegir: Santos, pero, todos aquellos hombres, que son menos malos que los demás, sólo! ¡No! la Biblia dice, que toda la raza humana es, la libertad de los monstruos: como tú! en varios lugares la Biblia dice que Dios serán acabar con la muerte eterna. por eso, estás muerte demasiado, es decir, usted es pecado mortal. la guerra es un castigo sólo para usted, porque los verdaderos hijos de Dios, se guardará como fue salvado, Daniele desde dentro del horno ardiente! Además, para los cristianos, ni siquiera la muerte puede ser una derrota, porque es nuestra creencia, fe, que ganó el mundial!
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    42 minuti fa
    @ yodaofhalo FED BCE, FMI NWO 666 322 CIA Mossad---si Ron Paul est un corrompu ? Il s'agit d'un problème : juste pour lui et pour tous ceux qui ont trahi : la Constitution ! Je n'ai pas à choisir : Saints, mais, tous ces hommes, qui sont moins mauvaises que d'autres, seulement ! non ! la Bible dit, que la race humaine entière est pour, la liberté de monstres : comme vous ! en plusieurs endroits, la Bible dit que Dieu va en finir avec la mort pour toujours. est pourquoi, tu es mort trop, c'est à dire, tu es un péché mortel. la guerre mondiale est une punition que pour vous, parce que les vrais enfants de Dieu, seront enregistrées, comme a été sauvé, Daniele d'à l'intérieur de la fournaise ardente ! En outre, pour le chrétien, pas même la mort peut être une défaite, parce que c'est notre croyance, foi, que de gagner le monde !
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    59 minuti fa
    @ yodaofhalo Illuminati NWO IMF 322 666-----my Ministry, metaphysical, theological, divine and universal, to restore the purity of all religions, and legitimacy: of all the Governments, cannot be dealt with, by anyone! Here's why: your reign will end, in an terrible tragedy! your tragedy? It will be very great! you know me, for at least two years, and yet, like a coward, you're been stuck by me: this whole time, watching me, how millions of Jews and Freemasons: they did, along with you! looking at me, silently, why?
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    @yodaofhalo --- Ron Paul he was been not, a joke to begin with!! He withdraws himself, because he does not want to accept the money of the Illuminati! in this the Masonic regime, that is an police state: of CIA criminal of 11-09, ecc.. ecc.. , to serve the Bank seigniorage, which, Rothschild: FED ECB, IMF, have stole, against, all of us, in all the false democracies.. It is worse, much worse than China, because ours is an occult power: bankers Enlightened, international Jews only, that's why everyone, must die very soon: in 3°World War nuclear! Lui ritira se stesso, perché non vuole accettare i soldi degli Illuminati! in questo regime massonico, Stato di polizia, per servire il signoraggio bancario, che Rothschild: FED BCE, FMI, ha rubato a tutti noi, tutte le false democrazie? è peggio, molto peggio della CINA, perché il nostro è un potere occulto: di bnchieri ebrei internazionali soltanto, ecco perché tutti devono morire molto presto!
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    [I've done, my: massacre against Talmud satanic, criminals, sharia, Illuminati Satanists and Freemasons] Psalm 149 friends of God Party: Alleluia. Sing to the Lord a new song; his praise in the Assembly of the faithful. Rejoice in his creator, Israel, Exult in their kings and the sons of Zion. Let them praise his name with dancing, with tambourines and sing the hymns zithers. The Lord loves his people, crowns the poor. The faithful Exult in glory, They feast on their couches. The praise of God on their mouth and a two-edged sword in their hands, for revenge among the Nations, and punish peoples, to tighten their kings in chains, their nobles in strains of iron, to execute upon them the judgment written already. This is an honor for all his faithful. Alleluia.
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    [I've done, my: massacre against Talmud satanic, criminals, sharia, Illuminati Satanists and Freemasons] Comment: The Psalm is probably in the time of Nehemiah, when neighbours threatened to destroy the returning from exile with the lie that they meditassero independence from Artaxerxes, King Persian (6.5 Nm). Israel is armed and ready to defend, as the Psalm says, even the war of retribution: "for revenge among the Nations and punish the peoples ..." (cf. Wis 12.6). In this war of retribution is absent the territorial conquest. "The Assembly of the faithful" (qehal "hasidim") designates the liturgical Assembly in the temple. It praises God and opens the punishment of enemies of God and his people. The "hasidim" (pious, faithful) that the Psalm appointed three times are specifically the faithful prepared for war.
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    [I've done, my: massacre against Talmud satanic, criminals, sharia, Illuminati Satanists and Freemasons]"The faithful in glory", are the pious made strong by the glorious power of God. They "let them feast on their couches," enthusiastically, without laziness. The sword that the faithful, pious, have in hand is the word of God, in harmony with that of the verb (Ap 1.16.19.15). The invincible army against the wicked will be the Church, whose head is Christ, the "King of Kings and Lord of Lords" (Ap 19.16). The Church will win, with the assistance of "armies of heaven" (Rev 19.14). The punishment that the faithful deal is to keep alive the voice of conscience in the ungodly, continuing to love even if hated; for this they are "the torment of the inhabitants of the Earth" who hate love (Ap 11.10).
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    [I've done, my: massacre against Talmud satanic, criminals, sharia, Illuminati Satanists and Freemasons] Iron strains indicates the powerlessness of the powerful against the faithful in Christ; they can kill the body but cannot do anything to the soul (Cf. Mt 10.20). In the final judgment, the faithful rise glorious tombs (couches) to judge the wicked with Christ (cf. Mt 19.28), that will be thrown, even with the body, in hellish strains, prey of their black King, who wanted to choose and worship. IMF: drink your poison, made by yourself: amen, in Jesus's name!
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    [must be: Senator-for-life Adviser in the White House] Ron Paul is the only candidate who predicted and warned against the economic crisis, who understood and explained the reasons for it, and who offers a viable solution. Ron Paul is the only candidate who really means it when he says he wants to bring our troops home and scale down our unsustainable and unreasonable empire. Ron Paul is the only candidate who is serious about slashing spending and eliminating taxes. Even though others are now trying to sound like him, there is only one Ron Paul. And there is only one candidate who can beat Obama: Ron Paul.
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    [must be: Senator-for-life Adviser in the White House] By RonPaul.com on November 5, 2012, "Remember, remember the 5th of November!" Our movement shattered fundraising records on November 5, 2007 when we joined forces and spontaneously raised $4.2 million for Ron Paul (see video) in one day. It was the beginning of the Ron Paul Revolution! And no matter what happens tomorrow, remember this: Ron Paul doesn't want to run our lives... he doesn't want to tax our incomes... he doesn't want to send us abroad to die in unnecessary wars... he doesn't want to inflate our currency... he doesn't want to take away our guns... he doesn't want to police our minds... all he wants is to protect our liberty! That's why Ron Paul, or someone like him, should be President... and WILL BE PRESIDENT ONE DAY -- if we keep up the fight., 2016, here we come!
  • SugarLass35
    SugarLass35 ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    Guess who I'm Boycotting NOW. :) GOOGLE YOUTUBE! I hate the New google youtube Layout Way WORSE THAN THE GREY ONES! GRW! CHANGE IT BACK TO THE 2006 ONE OR THE ONE WHERE YOU COULD POST BULLTIONS ON YOUR OWN CHANNEL IN A EASY QUICK WAY! AND CHANGE THE COLOUR OR THE TEXT AND USE FIRE BUG!
  • SugarLass35
    SugarLass35 ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    I tryed to Make youtube GOOGLE GET RID OF SOME MALE STALKERS AND THEY DIDNT! :'(
  • SugarLass35
    SugarLass35 ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    Dear Youtube users,this is a real letter from our Youtube service team,Robert and Angela.We are putting this because there is too much fake acounts and robots in our Youtube community.In order to get rid of them,we are going to delete every acount that did not respond to this bulletin.You can either send this to all your friends in a bulletin or send this to all your friends in a message.BE WELL AWARE,that if you do not send this or repost it,your Youtube acount will be deleted permanently!Sorry for the inconvenience!Dear Youtube users,all Accounts will be deleted this following December,Paste this on your channel to save your channel from being deleted,Don't change this info,or else your channel will be deleted,it is because there's about 1,000,000 fake accounts..Sorry for this-Youtube Team
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    CIA IMF Cain 666 Darkullic idiot --- If youtube does not read in this page, what you doing here all the time? who pays you to be here? Why? Ron Paul: No Difference between Obama and Romney 538 Responses By RonPaul.com on November 6, 2012 . Thanks to the efforts of his supporters Ron Paul is a write in candidate in several states in this year's presidential election. Ron Paul neither supported nor discouraged these efforts (see Where is Ron Paul?). While nothing should stop us from voting our conscience in any state, below is a preliminary list of states where write in votes for Ron Paul will actually be counted. (Thanks to RonPaulForums)
  • allxRonPaul
    allxRonPaul ha pubblicato un commento
    2 ore fa
    Ron Paul Not a Freemason, Ron Paul is not, and never has been, a mason or freemason. People should have a transparent government. There should not be so many presidents and politicians in secret societies. duh .He may not be a freemason, but he is a Catholic sympathiser. He supported Reagan, who gave the papacy back its political clout in the USA. He is against abortion. I see no qualifying issues like rape etc. This is the hallmark of a Catholic